Sleepy

Ligger i sängen och typ halvsover! (eller soffan men ok) :P Har varit hos Carro :D Hon är massa mysig! Stog med henne på jobbet ett tag, sen tog vi bilen heeeeeela vägen hem till henne... Ja, det är typ 5 ½ neter hem till henne från hennes jobb :P ^^
Sen käkade vi och se drog vi till Siavash(Tror han heter och stavas så) :P Men där var vi typ bara i 5 min, eller jag iaf.. sen drog jag mig till färjan och kilade hem :)
Vi ska ut i helgen bruttan och jag! Vi kom på att vi aldrig vart ute på krogen tillsammans faktiskt :P Det är ju ganska flummigt! :P Så nu gör vi något åt saken.
Och så träffade jag Ääli idag också :D:D Eeevigheter sen :) Sötnos!
Nej nu ska jag kolla lite tv och drunkna in i den:)
Puss och kram skumbanan!

Mmmmmmmm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0