Revolution

Oj, saker har minst sagt förändrats :) det mesta till det bättre .
Sitter nu hemma hos Calle i Norrtälje, Sportlov känns ju skönt, inte för att jag varit så aktiv i skolan på ett tag, känns nästan som vanligt.. Men orden är ju sköna att rulla på tungan. :) Fast jag längtar dock mer till påsklovet :D Fyfan vad det kommer rocka! :)
Igår vart vi klara med Calles sovrum ;D Golvet är lagt och tapeten uppsatt, och sängen är nästan ihopbyggd, ska hämta ressorbottnarna idag :) (Vet inte hur det stavas) ;) Sen ska vi hämta garderoben också och köpa gardiner och sängkläder osv :) Just nu är han på Jobbet, så jag ska kila ner till Jysk och kolla på lite tyg och grejjs. 

Man får hålla tummarna så att man inte blir magsjuk, med tanke på att lilla Liam var här igår :) och i förrgår. Och det måste jag säga, han är en sjukt charmig unge! så jävla söt! men igår så spydde han på käksgolvet, men jag hoppas vi klarar oss :P

Ska åka någon dag och fixa en baklykta till bilen också.. sen ska vi fixa till lite innuti sen är den klar för besiktning ;) ska bli sjukt kul! Funderar fortarande på avgassystemet, vi får se vad dom säger.

Nu hade jag planerat att gå ut i det soliga vädret, som för övrigt är helt underbart! man blir glad! :) men först ska jag ta ett glas cola ;D

Ikväll ska jag och hanna åka till den där jävla lägenheten som man får en känsla av att man aldrig kommer bli av med... Inte av det bästa valet man gjort i livet att flytta dit.. Sen låter vi resten vara osagt. men det ska bli kul att ha hannabanana med sig ;D

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan jag måste ju komma dit och hälsa på jö!!! längtar också till påsk. oj oj oj ! :)

2008-02-25 @ 14:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0