Gamla godingar

Haha, jag är fan skön! eller vi är :P
har spenderat mestadels av morgonen med Anneli hemma i soffan framför barnkanalen,
Kommer ni ihåg Anders & Lasse? Dom där två snubbarna som sjunger om massa ord, typ blyg och sur osv :P så jävla kul, dom man alltid kollade på när man var liten och gick och nynnade på.. haha! Med Anders Lundin. Helt fantastiskt!
Sen såg vi också Från A till Ö, ni vet, tanten som får lång näsa när hon inte förstår vissa ord. och ugglan som sitter på taket, xD Så jävla roligt! Sen mitt i allt fick vi lära oss arabiska av en 5årig tjej? haha! kul att man hörde vad hon sa^^

Igår såg dagen ut ungeför såhär; Jag var hemma hos Calle :) Sern kom Jimmy och målade lite, sen drog han hem, sen kom sara förbi och tittade på rummet med adam, Värsta söta gosungen! Och jag fick veta att sarah och freddan har vart tillsammans i 11 år,,, dom är 25!!!! typ.. det är fan jääävligt starkt jobbat! massa creds altså! Snacka om kärlek! Dom är söta dom två :) Sen iaf, så gick jag upp till Anneli och ddrack lite ölers, sen vart allt knas så vi tog en prommis till statoil och tillbaka, ingen ville plocka upp oss när vi liftade kl 12.30 på natten, konstigt.... hm. :P och det är inte så jätteliten bit dit :P sen terrade jag bror min hela den promenaden :P stackare! svara inte när jag ringer nästa gång ;) haha!

Ikväll ska jag nog fika med Sarah :) ska se om jag har bilen då, bli skönare så lixom :P får se sen =) men nu ska jag ut och ta ett bloss på en cancerpinne...

farväl!

"Hänsyn, det är vell.. jaa du vet, hään det är låång borta typ, och syn det är ju det man ser med så.. typ se långtbort eller nåt.. "

haha! :p

Kommentarer
Postat av: sarah

Damen, alla vet att du inte kollade på barnprogram, utan barn PORR! I know what we did last summer ;)

2008-02-28 @ 19:36:11
URL: http://SEC.blogg.se
Postat av: Anneli

Jag älskade det programmet när jag var liten, jag tyckte att bruden som hänger med ugglan hade en as cool cykel. ! Haha

2008-09-30 @ 18:34:43
URL: http://annneliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0