Confused!

Maaaah! Nu är jag grymt förvirrad!
Trodde att det skulle bli så men nu vet jag faen inte..
Det här är så mycket bättre, det var så lätt och avslappnat. och bekvämt lixom.
Aldrig för tyst :P
Fan också! Sorry alltså, men jag skippar nog det andra. Men vad fan ska jag säga?
Tur att det inte hann gå så lång tid. typ.
Damnit, varför alltid jag?! kan inte allt bara vara lätt?! :(


Men tack ändå :) Heeeeelt Ok!


Och Ajja är ledig imörra :D För vi har resursdag och då ska dom som har omprov vara här, men jag har kirrat alla prov så jag kan sova hela dagen :D (vilket är ganska behövligt) Och jag kommer verkligen sova HEEEELA dagen! kommer bli skönt! Om inte tanden väcker mig såklart :( Får ta lite piller så gåre säkert bra :P

Det slog mig att det är ♥Alla hjärtans dag♥ på torsdag, Undra vad man ska göra då. Vara hemma? Tänkte på det att om man nu ska ha en Alla hjärtans dag. Varför inte ha en ?Sorgens? dag? Men behöver vell få sörja lika mycket som älska, En sån dag behöver ju inte betyda att man ska sitta hemma och böla, men så man får lite tid för sig själv att sörja de vänner som gått bort eller bara glidigt iväg. En sån dag skulle jag behöva. Men å andra sidan så sörjer man ju dom som har gått bort vaje dag, men jag tänkte mer minnesstund för alla nära och kära kanske? men vad vet jag?  Just a tought.... Typ!

Nej nu ska jag ringa till Min älskade mammsi! :D Hon är allt för underbar ibland!
Föresten så va hon full i helgen :D Det är då inte en vanlig syn^^ Haha, men jag hade skitkul iaf! tack för allt den här helgen! :) Jaja, nu pyser jag!

Hejsfejjs!!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

hahaha puss till dig.. du är bäst...

2008-02-11 @ 14:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0