Tjejmiddag = Hönsgård

Men det var kul :) tack så mycket för maten Jossi! Det var galet gott! Förätt, varmrätt och efterrätt :)
Den bestog av Jossi, mig, Lillian, Mischi, Alex och sen kom Anki. Senare när vi ätit klart och så så gled Carro förbi, och sen kom Espan. Lite senare kom Staffan hem och sen Jespur. Klockan var typ 5 när vi drog oss hemmåt, Vi kom nog inte i säng föräns halv 8-8... Trött? Nje inte så farligt faktiskt. Vi vaknade runt 2 idag alla tre så =) vi är utvilade .

I fredags var jag hos min far med min bruur, vi åt jättegod middag, vilket var lite svårt eftersom jag precis hade fått tandställning. Men det gick =) Sedan kollade vi på idol-finalen. Inte för att jag är så insatt men det var bra att Kevin vann! Dock gjorde Alice vinnarlåten bäst. Det var svårt.
På lördagen gick vi upp vid 9 och åt en riktigt mysig familjefrukost, sen satte vi oss framför tvn och gjorde lite julgodis och tittade på Mamma Mia, den var sjukt bra! Det bästa i hela filmen är när dom dansar på bryggan xDhaha!
Sen tog vi Julia, (Badbil nr 4) och drog ut och gassade på fyllestigen. Det kunde gått illa :D

Nu sitter jag och tittar på Roc 08 med Espan. Vet  inte vad ja ska hitte på idag, men det visar sig. :)
Carro har gått till jobbet.. Det blir ingen bandy idag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0