Stolt över min bror!

Det kan man ju lugnt säga!
Linus Myrberg, jag tycker att du har varit riktigt duktigt dehär året! Jag är riktigt stolt över dig.
För er som inte vet det så fick min bror Linus veta att han var mjölkalergiker för ca ett år sen. Han är alergisk mot all som har med mjölk att göra! Mjölkpulver, laktos osv. Allt. Då var han 7 år.
Den nyheten tycker jag att du har tagit så bra, du har varit lugn med att dricka solhavre och sådana saker och aldrig tjaffsat emot. Du har varit så duktig! du är en förebild för barn, och den dagen jag får barn vill jag ha en lite Linus Junior :D Mamma och Adde har gjort ett bra jobb med dig och jag älskar dig Lillebror <3 Du är bäst i världen!
Idag fick han äta choklad för första gången på ett år, för att alergin kan växa bort i så ung ålder. Så nu får han prova mjölkprodukter igen, lite i taget. Idag fick han äta choklad och han var så lycklig! Om allt går bra ska du få något rigktigt smaskigt i julklapp gubben! Älskar dig, du är en helt underbar bror! <3




Sen har vi ju mina andra söta syskon Simon, Fredrik och Ellinor :)


Kommentarer
Postat av: BergaCarro

Linus har varit jätte duktig och borde vara stolt över sig själv som är mogen nog att inse sitt eget bästa!

2008-12-09 @ 23:23:47
URL: http://anneliemyrberg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Åå den här hade jag missat. ❤❤❤❤puss till dig.

2013-07-03 @ 22:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0