Söndag - Snart jul

Det är typ sjukt nära till jul nu. Jag tycker att vi kan slopa julen! Inte helt, alla små ska vell få ha sin jul, för det är otroligt mysigt som liten, men varför ska man hålla på att köpa juklappar till varandra i vuxen ålder? kan man inte unna sig själv en egen julklapp istället? Så träffar man familjen på julafton och bara äter gott och har trevligt? (självklart ska barnen få julklappar)

Idag är mina planer lite sådär, har degat framför tvn hela dagen. Ska snart äta middag som Belive it or not - Carro lagar!!
Även kallad Bruno. Får se om vi får matförgiftning nu då ;) Efter middagen ska jag ner och ta tag i min tvätt! i ca 3 tim. Tänkte tvätta igår, men det fanns ingen tid. Och om jag har tur så blir jag hämtat av E sen :) Det får visa sig

Nu mat - Baby.

Vill gå på Takida igen <3



Jag på min student :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0