Ohlalala

Dan före dan före doppardan? Är det inte det idag? Jag vet inte, men det låter bra.

Kom precis till Berga igen :) Carro ska kila ner till Akterbaren, men jag tror inte att jag ska följa med. Ska vänta på min bror och gå ut och fixa gran ;) Kanske drar ner sen ändå, vem vet :)

I  fredags var det ölkväll hos Tippen, dock inte helt lyckad! Eller jag tycker det var kul. Men vissa, nämner inga namn, gjorde bort sig litegrann. In mot morgontimmarna drog vi hem i Taxi och sov. Jag hade med mig bror och Fina hem.
Lärdagen bestog av en bussresa till mamms och julbakade hela dagen :) Sen åkte jag till Espan och chillade. Efter en timme eller så så bombaderas vi av Sara, Erika och Micke som hade partat lite :) Dom stannade en stund. Sen när dom drog så kom Pumba och två Karlar till. Sen fick vi sova :P
På söndag förmiddag träffade jag Febban vid ica och hängde på hem till han och Sara. Tog det lugnt ett tag och lekte med världens sötaste Adam. Sen drog jag, Sara och Erika ut och red i lite mer än en timme :) Hur mysigt som helst! Strålande solsken och jättemysigt!
När vi var klara med det hängde Sara och Febban med till mamms och käkade middag. Kätt och skitgod potatisgrejjs med massa såser! Hur najs som helst! Sen åkte jag till Espan igen och det vart film! :)

Imorrn ska jag och bror ut till Papps och förbereda innan jul :) Hoppas på att det blir Rindö, men kan bli ljusterö. Vi får se. Juldagen blir med hem till Mamms och fira där.

Nu ska jag försöka bli av med mig förbannade magvärk! Vila en stund kanske ?

Hejdåhejdå!

-Baby
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0