Måndag - Ny vecka

Ny vecka, nya tag?
Japp, faktiskt! Jag har varit riktigt duktig idag. Först gick jag upp skittidigt och åkte till farbror astmadoktor, där var allting bra. Sen möter jag mamms i Danderyd och vi åker och fikar och har ett ganska så känsligt snack, som  vanligt när vi pratar om den personen så börjar någon grina av oss, oftast mamma ;)  Vi saknar dig ska du veta! Du kommer alltid vara en enorm del i våra hjärtan!
Sen efter det så gick jag till arbetsförmedlingen och skrev in mig, vilket är bra va? :D ska på möte nästa vecka om lite prylar =) Handläggaren jag hade skrattade lite åt mina val till jobb att söka, men sen förstog han vad jag var utbildad till :P  Sen ringde jag skolan och fixade lite saker. Nu sitter jag hos Carro och är lite irriterad faktiskt :/
Igår var jag hos E :) Mys!

Fredag - Tandställning sen till pappa.
Lördag - Julbak och sen tjejmiddag
Söndag - Bandy?
Tisdag - Köra mamma och agera barnvakt.
Onsdag - Arbetsförmedlingen

Snart är det fan jul!
Bra eller dåligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0