Buuurp

Har fått klagomål om att jag varit kass på att blogga senaste tiden, så here we go! ;)

Sitter och äter Tortillachips med Jalapeno och sweet tomato smak och doppar det i cheddardip och stark tacosås:D
Tog nyss ett helt mysigt bad med skum och tända ljus! Ikväll kommer Espan hit :D Haha han var lite rolig igår asså!
igår var jag som sagt på jacuzzifest. Säger inte mer än så :)

Längtar redan tills ikväll! Nu ska jag kolla klart på Jönssonligan och cornflakeskuppen! :D Hur rolig som helst! Jag är nog fortfarande lite kär i Dynamitharry ;)

Och Carro, allt kommer ordna sig! :) Även om det inte känns så så kommer livet gå uppåt igen. Det kan ju inte gå så mycket mer ner lixom :P Vänner som behandlar dig som skit är inte värda att kalla för vän. Och nu vet du hur Johnny mår, att han kommer ut. Försök bara se framåt och tänk inte så mycket, (det kan börja brinna) ;)
Du är en bra vän och jag kommer stå vid din sida och tvinga i dig mat och allt vad det nu är tills du inte behöver mig längre!

Nejnu jävlar! Hejdå bitterfittor

Kommentarer
Postat av: BergaCarro

Tack babe :) ! Vad fint skrivet! Äta bör man annars.... kommer annelie :P

2008-12-27 @ 17:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0