BRATZ?! Böööh

BRATZ........ Carro, vafan tänkte du?!
Vi var nere och hyrde två filmer igår, sen började vi titta på den ena.
Asså.. Skulle jag träffa en brud som ens påminde om blindinen skulle jag slå in pannbenet på henne! Kolla på Bratz så förstår ni varför! Och jag tycker jävligt synd om regissören till den filmen, han kan ju inte må särskilt bra? Jag borde stämma honom så han får betala ut skadestånd till alla som sett filmen och fått men för livet! Vi kunde lika gärna kollat på bambi! Å andra sidan så är den bra!

Nu till det oviktiga! Jag har sjukt tråkigt!
Jag sitter och tittar på OTH, vilken är det sjukt jävla bästa serien i hela världen! Jag lovar!
Jag lyckas nästan alltid grina, och alltid när serien är slut så blir jag bitter! Den är så sjukt bra! Längtar varje dag! Jag är kär!



Nej nu ska jag titta klart, sen kommer Carro hem =)

Puss hej!

- Baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0