Nostalgi

Julpyntandet julen 2007 -
Började vell typ i mitten på november :P Vajre dag litegrann, Alltid willys för att köpa nytt julpynt. Vi hade små mistlar på mobilerna, och uppe i taket in till vardagsrummet. :) Hade en gästbok i hallen som Jessica nyligen hittade igen :D Där Ajja har ritat Jessica i form av ett russin.
När vi skulle fixa oss en julgran. Tog första bästa ideen som kom upp och knatade ner till willys och snodde en.. för 400 :- :D Jag och Jessica behövde dock inte göra mycket, innan vi visste ordet av hade grabbarna redan klättrat över stängslet fram och tillbaka och hämtat en gran :D
Vi ritade tomtar i tunneln. Alltid folk hemma. När vi hade vattenkrig, grannen kom och klagade och jag sprang och gömde mig i köket med Tippen och Oden för att hon redan hade varit där så många gånger och Jessica fick öppna dörren. Hon dök upp i dörren dyngsur. hennes ursäkt var att granen hade ramlat på en vattenhink. Dock förstår jag inte hur Jessica kunde bli blöt av det?! men men :D
Eller när vi gjorde pepparkakshus, och jag och Tippen fick för oss att ha glasyrkrig, dock mindre kul att få bort allt sen :P
ELLER våran härliga avskabbning :D haha ja nu får alla veta att vi har varit äckliga, men och? Vi hade Skabbfest! Vi låste in oss i lägenheten i 24 tim och tvättade oavbrutet och smorde in oss med illaluktande salva xD Helt underbara minnen!
Tegel varje onsdag! ^^
HAHA! Jessica fick för sig att träffa en trevlig karl på ett tåg en gång. Som hon ville bjuda hem. Sagt och gjort... Han tog med sig en sk "blinddate" till mig.. Vet dock inte om jag ska berätta mer nu?
Han kom dit och var typ hobbyturk. Men så hade han inte alls betett sig på tåget, han kallade mig för bitch, slog Jessica på röven. Vi lurade i honom att jag hade barn. Hans vän kom dit, men jessica fick dock springa ner och titta hur han såg ut innan jag fick se honom. Men när Jessica kom upp gråtandes av garv anade jag att han inte var Mr perfekt direkt.? Han var 29, tjock. hade rosa tajt skjorta och tyckte att vi skulle mysa.?  Skönaste komentaren under den kvällen var
- Amen.... ska jag ringa hit min polare eller? asså är du villig?
HAHA! vem säger så?! jaja, jag fick för mig att springa ut på balkongen och kasta saker på Nimas fönster så han skulle öppna och komma ner och rädda oss, vilket han och Adde gjorde :D Sen lurade vi i snubbarna som var hos oss att vi skulle ha fest. Men det tyckte inte dom. Vi skulle ju mysa? Men dom drog innom loppet av 20 min, och lämnade spriten kvar ;) samt hade bjudit oss  på en gratismiddag :D
Eller alla kvällar som spenderades med MrJ. haha!
Eller när vi kom hem från tegel en kväll och hade gått i för höga skor, så vi bestämde oss för att ta av oss dom halvägs hem. i snö..
Eller att Boman levererade spriten till oss ;) Eller en nerspydd soffa :D Av MrRamez.
När vi letade i alla skrymslen i hela lägenheten efter den sista lilla slanten för månade att köpa cigg för, tur att vi alltid hade folk hemma så vi kunde panta flaskor och köpa cigg för, dock var det en gång då burkarna inte fanns, då letade vi överallt och jag tror att vi fick ihop ca 40 :- :D ganska bra jobbat?
Eller när vi fick typ 2 kassar med fisk för typ 400 :- av Adde, så vi kokade ägg, mosade varmrökt lax och slängde på lite kaviar på knäckebröd! muuuums! Eller när vi gjorde hamburgare, shotsglas med shots i, pizza mm av mandelmassa och doppade i choklad. (vi åt de inte) ;) Det var i samma släng som allt julpyntande, Eller nyårsfesten som vi hade, eftersom att vi hade sagt upp lägenheten samma dag så sket vi i hur festen gick, så en jävla fest blidde det minnsan :)) Inte dåligt med raketer!
Herregud vilka underbara minnen! Snart bor vi ihop igen ! Ska vi se till! Fuck Jonnie ;)

Förutom våran lilla nostalgitripp så har vi tittat på en dam som körde mot trafiken idag, på motorvägen med släp. Dags att lämna in körkortet?  Sen drog vi till Jessicas jobb och fikade, sen köpte vi en varisn findus köttfärssås och käkade kall :D

Nu film och te :)

Kommentarer
Postat av: carro

ska ni flytta ihop igen? :) hihi va roligt! puss

2008-08-11 @ 20:32:05
Postat av: Rickard

Nostalgi! :D haha skabbfesten!

2008-08-22 @ 05:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0