Bröllop

Snacka om lyckad helg, Bröllop och fest så det sjöng om det. Kom hit i fredags, runt halv 4. chillade ett tag sen vid 10 kom mamma med familjen. Lördag gick vi upp typ 8-9 (vi sov 32 pers i ett hus) för att förbereda oss för bröllopet. Jag fick äran att köra bruden till och från kyrkan. Jag fick också äran att göra hennes frisyr. Bröllopet var vackert och ja, vi grät. Dom var så fina! 
Sen vart det vidare till efterfesten med flummiga visor och galna människor. Galet roligt var det! Skönt att komma ifrån stockholm ett tag kan jag känna. Riktigt mysigt ställe. Jag vet att jag somnade runt 3. Ja, jag började (eller vi ska jag vell säga) bli fulla kl 16.00 Sen var det bara att köra..

Fick höra några trevliga ord om min karl också. Som satte sig i hjärtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0