Vart tog den söta lilla flickan vägen?

Jag är ingen liten flicka längre, som du kan manipulera hur som helst. Har ett eget liv och egna viljor. Säger ifrån som du märker. Tror inte riktigt att du kan acceptera att jag vuxit upp. Du har svårt att ta att jag ställer krav, och det är synd. för det kommer inte att upphöra, så du kan inte göra annat än att acceptera det.

Tror du att ensamhet kan dölja vad du känner? gömmer du dig så får du ingenting! Jag kan förstå att jag har plågat mina vänner som dom har sett mig dra omkring. jag förnekade det vell då. Hur sekunder kunde bli en evighet när jag kommit bara för att gå. Be mig så stannar jag kvar, Vill du veta vem jag är?
Det finns inget som hindrar igentligen. Hur många dagar har jag lämnat att försvinna?

När jag trodde att jag hittat vad jag drömt. Vart jag sedan var påväg till har jag glömt.
Främling.
Jag kan stanna om du vill, Men det ända jag kan få är känslan av att inte finnas till.


Nu kan ni skita i skitsnacket ovanför! :P Om ni kollar vad jag skriver så ser ni att känslorna är ganska blandade :P

Ajja har börjat med bilen sin :)  Sjukt galet kul! Håller på att slipa och skrapa, nu undrar ni vad jag skrapar? Jag skrapar bort smuts och typ mossa från fönster och lysen med ett rakblad.. Slipningen går fint. Bara det att på motorhuven gick det åt 7 slippapper... en motorhuv? Den är inte så stor. Har lite pics som jag lägger upp sen. Before and after, som sagt den var ingen ögonsten direkt i början.

Flaket är klarrt! studenten är jäääävligt nära nu :) heeelt galet att vi har orkat. Det har inte vart lätt alla gånger, men fan va bra vi är!

Kan inte hjälpa att gilla pärlan iaf, den har sin egna lilla charm ;) Namnförslag?









Vill inget hellre än att du kommer på min student!

Kommentarer
Postat av: Carro

vilket datum + tid snackar vi om då?
ditt flak alltså :)

2008-04-02 @ 14:13:47
Postat av: Moster Marianne

Namnförslag : Binxen (från reg numret, kan ev. döpas om senare till Blingxen när den är färdig "blingad"....)

2008-04-03 @ 20:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0