Tillfrisknande

Vilket väder! Helt galet mysigt, lite synd att man sitter hemmma och ruttnar i skogen. Var ute nyss och tog en cigg i solen i bara linne, mmm :) Mår mycket bättre idag. Så imorn tänkte jag köra Adde till centralen för han ska till liseberg med jobbet, sen tänkte jag svänga förbi tegel och ta en cola med Tippen, Jessica och några fler. Ska plocka upp Kalle med. Dom ska ju givetvis dricka öl... :P Men det får inte jag göra förän om 2 veckor typ. Så nykter valborg för mig!

Sen drar vi hem mot norrtälje, kanske förbi vaxholm. vet inte än. Sen ska jag vara barnvakt åt bror min tills på söndag då vi ska hämta adde igen :) Nu ska jag trött och tråkig som jag är lägga mig framför tv och somna igen.

Jag är hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0