TakidaTakidaTakidaTakidaTakidaTakidaTakidaTakida!

Japp, så sant som det var sagt :) Ajja var på Takida igår och det var sjukt kul! SJUKT !
Det kommer hända igen ;) Efteråt drog vi till Enskede och sov, somnade ganska fort.

Helgen bestog av filmkväll i fredags med Kalle och Jonnie och Jessica :) Hemma hos Jessica. Vart inte så mycket filmkväll, det råkade komma några fler och Jessica kom inte hem förän på natten :P men men. Trevligt värre var det .
Lördagen var också ganska slapp! Tänkte vara hemma och bara ta det lungt, men jag och Sarah kom på att det kommer vi inte lyckas med ^^ så vi slutade tjafsa emot och Satte segel mot stan! "K" vart det ju igen... Men först till Sarahs man. Sen som det massa roliga grabbs till K och vi sjöng som vanligt.. Sen kilade jag, Sarah och Kalle mot vaxholm hem till prulle... Där var det ju något av en fjortisfest, så vi stacka ganska snarligt.. Fick sjutts till engarn, kommer inte ihåg och gynther eller Lindhe körde? ^^ Haha, i vilket fall som helst så drog vi hem till Jessica, hon hade lagt nyckeln innanför utterdörren, som var låst.. så vi kom inte in :/ Men men vi deppade inte ihop för det. Drog upp och sov hos Roger. Sen när vi vaknar söndag morgon så ringer Niklas till Kalle och säger att han inte kan gå på Takida, så jag fick gå istället :D:D sååå kl 9 på morgonen dra vi till enskede. :P thats all i think.

Ikväll är det Hammarby - Aik! :D Ska troligen se det Med K, får se hur det blir :) bestämmer mig snart. nu ska jhag hem och säga hej till min mamma^^ :P för en gångs skull.

Hejdåhejdå!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag har då ingen man, om det inte är antonio vi pratar om..

2008-04-16 @ 16:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0