Snälla? Jag borde få veta.




Jag måste få veta, orkar inte leva i ovisshet längre. Har gjort det i 18 år, det räcker nu. Jag vill att du är ärlig. Jag vet det jag läst, det jag kommer ihåg och det jag hört. Nu vill jag veta från dig vad som är sant. Fortsätter du neka det jag hört kommer jag aldrig helt få veta. Men nekar du allt vet jag att du ljuger. Måste få höra från dig att du kan vara ärlig, först då kan jag släppa det och sluta tänka på det. Innan dess kommer jag inte kunna se dig i ögonen. Jag vill ha en pappa. När och om jag får höra sanningen från dig så kan jag lägga det bakom mig. Man kan tycka att det är försent, och att du redan fått en chans att vara ärlig. Men det är inte försent om du bestämmer dig nu. Jag vill verkligen få veta, jag borde få veta. Mitt val nu beror på dethär, så enkelt är det. Bara för att jag flyttat betyder inte det att ni betyder mindre för mig.
Älskar dig P!



Kommentarer
Postat av: Carro

Tack så mycket darling.
Detsamma! :)
Ta bort spöket på bilen ;)
pusspuss

2008-04-03 @ 20:08:57
Postat av: Moster Marianne

Ville bara skicka en kram och säga att jag lämnat ett namnförslag på "pärlan" i ett tidigare inlägg.

2008-04-03 @ 20:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0