Inget smink, ingen plattång, inga bilnycklar.

Nu kommer det:

Fredag åkte jag till danderyd och mötte upp min söta sarah. Sen drog vi till kickis. Där vart det en del att dricka. Och då vart det ingen sång :( Tog oss vell hem runt 4. Var i tekniska kl 03.15 kanske, då vi upptäkte att bussen gick 03.50. inte kul. Vi kom hem till Sarah runt halv 5 kanske? Då gick vi och ja oss.

Lördag morgon vaknar jag av att Sarah sträcker in huvet lite försiktigt, : ajja, vill du ha äggröra?
Neee det vill jag inte." Klockan var vell kanske 11? Sen släpar jag mig upp och går ut i köket där hon lagar äggröra till sig själv, och då inser jag att jag faktiskt ville ha det. Så serverad frulle fick man :)  
Sen kom vi på att vi hade kommit på en toppenidee att dra kickis igen dagen efter... jaa. sagt och gjort. Men innan dess var jag tvungen att åka hem och lämna brors busskort och sden vända igen. Mycket buss den dagen. Kom tillbaka till vaxholm halv 7 och möter en Sarah och en Loo, sen vart det massa god middag :) ceasarsallad hade dom gjort :) mums, och hallonsoda ;) Sen beger vi oss.

Först till en bar av något slag med jaa, Sarahs och Loos män. Låter det vara sagt så. Sen kickis, där vi igen träffar Jonas, Sarah lilla fling. Och hans vänner, vi sjöng och hade skitkul. Sen lämnade dom mig i stan med 2 stycken jag aldrig träffat förut :/ inte kul. Men av dom fick jag iaf en disneyskiva^^ Ska tydligen på konsär på onsdag också. :P Så idag kom jag hem ruint 3-halv 4. Och då var det bara att åka hem och åka till hallen och spela bandy. två tim var vi där. Så nu har jag precis kommit hem.

Mycket mer att berätta men jag orkar faktiskt inte :P
Så, hejdå!

Btw, Sarah. Jag kommer efter skolan imorn och hämtar mina grejjor :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Fint av dom att lämna dig! :S

2008-04-07 @ 11:13:58
Postat av: Loo

hahahahaha jonas sarahs LILLA fling? öörr!

2008-04-08 @ 07:39:54
URL: http://babyloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0