För att komma på en rubrik..

Kan ju tala om att jag är riktigt trött! Helt galet. Skolan försov jag mig till, bara en kvart så inte så farligt men, när jag kom hem gick jag och la mig :P och sov till halv 9. så nu hade jag planerat att gå och lägga mig igen.

Mamma plockade upp mig i täby idag, så jag fick åka bil hem. Men hon fick ont i magen så jag fick köra resten av biten. ;( men jag sörjer inte för att köra.

Vaxholm som gäller imorn, Jessica har bjudit hem mig till sin boning då hennes pappa åker till prag var det va? så vi ska ha massa mys! det gör det lättare att komma till praktiken med :) Och på onsdag blire ju konsär och grejjer :P väldans trevligt!

Nu tänkte jag ta en nattcigg och sova!

Hejsfejs tupp!

Kommentarer
Postat av: sarah

VAD ÄR KBC? har vi sagt något hinkade som jag inte kommer ihåg? :P

2008-04-08 @ 13:20:16
URL: http://SEC.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0