Wääääy!


Sååå,
nu har jag åxå :D haha! har skrivit om mina norrtäljedagar i bilddagboken(Anneliieee.bilddagboken.se), så kolla in den tills jag börjar skriva här ;)

Ska skriva om idag här åxå dock :)

Jaa, dagen började ganska okej. Begav mig av till norrtälje med skolbussen, skulle till körskolan och ha en lektion. Och samtidigt så skulle freppa ner och gymma tror jag. Så han väntade på mig vid stationen sen. Så när jag hade kört färdigt så gick jag, Freppa, Cody och Kjelle ner till ett apmysigt fik. Där satt vi i några timmar, sen gick vi till Freppas skola och jag fick vara med grabbarna på lektion :P Men dom hade typ lektion i 20 min sen slutade dom, så då drog vi oss ner till fiket igen, eftersom att jag inte hade ngn körlektion förän 15.30 igen så vart de ju några timmars fik :) men de var naajs. Sen var det att bege sig hemmåt. Imorn har jag halkan :D fettkul!


image9

Sen när vi kommer hem imorrn blire vattenpipa i Freppas Partystuga med lite folk, ska bli najs :) Kommer säääkert gå upp med tuppen för att åka med skolbussen ÄVEN fast jag börjar kl kvart i 1 :D bara för att ta en sista titt på Freppas skola :O:O nu slog det visst mig att jag inte kommer tillbaka till den på ett tag :( Okej, jag SKA visst upp med tuppen imorn då :D Fresch!

Meen nu är det så att jag ska faktiskt plugga lite, duktig som jag är :) haah.. ?



Peace out <3




Tror inte jag vill lägga ner. Eller borde jag?



Ajja - När ska du ta körkort då? ;)

Carro - jaa, när jag har pengar och når ner till bromsen och ser över ratten.

HAHAHA XD klockren! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0