Uppdatering.

Joo,gick upp kl typ .. 9 i morse? tror jag. Skulle åka till sjukan och kolla skallen, och det visade sig vara en lätt hjärskakning.. (FETA SUBBA!) men det är ju skönt att det inte var värre än så :)
Sen har jag varit i Åkersberga och Arninge hela dagen, har letat badrum, dusch, handfat, klinkers, kakel mm. :D skitkul att få vara med och bestämma :)
sen Köpte vi ett dubbelvåffeljärn :D sådär smart som man kan göra 2 samtidigt i ;D ^^ haah, fett klever jöh!
OCH en toaster :D:D alltid velat ha ;)
Sen när vi kom hem var vi ju tvungna att prova dom, och vi var som barn på julafton :D ^^ haha! flummigt.
Utöver det har jag pluggat och kollat på idol, har prov imorn så ja har pluggat ottomotor.. :P
Jeye, nu ska jag plugga mer :D have it naaajs!

Jag vill ha helg :D:D NU! <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Wiiiiie, jag har hittat hit! Tänkte bara informera dig om det! Haha! <3

2007-09-26 @ 17:06:21
URL: http://SandraSodergren.Blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0