Uppdatering.

Äääntligen hemma :)
En riktigt tuff skoldag asså, helt trött hela dagen :/ förstår inte ?
Sen efter skolan kom Adde och hämtade mig utanför :) för då skulle vi åka hem och sen till Hallstavik och spela fotboll :D Jag körde, stööört kul :D
Linus fotbollslag på ca 15 små 7åriga grabbar mot 5 vuxna.....? Gissa om vi torska? (!)
6-3 tror jag det vart :P först körde vi 5 mot 5 st.. sen slängde domaren in alla puckoungar på samma gång.. och tänk er 15 småknattar på en boll och du ska stå i mitten och försöka ta den ifrån dom själv. ? nej, det gick inte så bra ^^ :P Men kul utav bara helvete var det :D Sen var det till att röra oss hemåt, (självklart gick jag och Jossan genom den stora planen där dom "Stora", som Jossan säger. spelade) :D MUUUMS ;)
Sen kom vi hem och fixade lite, bytte däck på Addes bil FÖR HAN HADE FÅTT PUNKA :D:D HAhA! ^^

Fick sjutts till norrtälje eftersom att bussen inte gick, oh det var apläskigt på bussen till östanå :(
Det var bara jag kvar på bussen efter halva vägen och när alla andra gått av så släckte han ner bussen och körde som en galning... :S fettskrajj ju! skrämde nog upp mig själv lite :O vågade inte riktigt somna ^^ :D haha!
Sen träffade jag Emelie vid färjan :D Sötot hade vart och dansat hela dagen och var heeelt slut ;)
När jag kom hem fick jag titta på Ingelas Nobellfestklänning som hon hade köpt, Jättefin var den :) Vi försökte sen komma på om hon skulle ha vita skor och väska eller silvriga.. vi kom fram till att silvriga passade bäst till klännningen :)

Och nu så sitter jag är och har packat min stora väska :) För imorn ska jag till Jossi :D och sen på lördag så ska vi dra och jobba på hillclimb i Arninge :D Massor med skojj! (hejdå familjen!, inte för att det är ovanligt att vi inte ses men) ^^ ;)
Aja, godnatt på er!




<3 Mmmmmm ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0