Söndag!

Jaha.. gårdagen. Då åkte vi hem till vaxholm jag och bror :D fett skönt, känner mig som hemma igen :)
Sen ringde vi lite folk och drog ihop en "fest", va faktiskt kul =) vart lite blandat folk :P orkar inte skriva så mkt om det . :P
Och i morse fick man visst reda på att vårt kära hockeylag i vaxholm hade hittat till hallstavik på läger, och därmed vart det slagsmål... Sååååååå Hallsta!!! förstår inte att dom orkar ^^ men men bor man i bushen finns det vell inte mkt mer att sysselsätta sig med... 
 Det  står i typ alla tidningar så ni kan ju läsa dom om ni vill veta mer.. på expressens hemsida står det.

Just nu sitter jag här och ska vell röra mig hemmåt så småningom :)
Nu orkar ja inte skriva mer..

Puss påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0