Onsdag!

Sååå, Onsdag..
Har haft en fett fkummig dag ;D först så åkte jag till skolan, och sen til stan och gjorde teoriprovet, vilket sket sig,.. 2 FEL!!!!! :( va skitARG i typ en timme.. men sen träffade jag allt roligt folk :D å då vart det kul minnsan. drog till donken hela gänget och käkade, -"Men VAFAN!? hur klär sig folk nu för tiden?!?!" (lite väl högt?) så höll vi på typ hela dagen :P sen gick vi och kollade på skor, men det vart inga sådana :( hittar inga som går att ha nu och under hösten.. segt segt, och sen drog jag och jossi hem till michi och käkade middag med hela hennes stora(!) familj ^^ hur många som helst:P 
Sen drog vi till ullnabacken för att ha möte inför hillklimb på lördag där vi ska jobba. och där träffade jag tillochmed Carro Nillson . sen sjuttsade Michis brorsa oss till jossi, (eller killen hon sover hos när hon praktiserar) och det ligger typ 2 min från skolan :D så det blir perfekt imorrn när jag ska upp :D såå, jag och jossi har suttit och pluggat ottomotor ett tag... kommer inte riktigt överrens om arbtakten är innan eller efter komptakten ^^ men förhoppningsvis så vart det rätt nu, för jag har prov i det imorn :P 
Så nu sitter jag , Jossi och Matilda och läser slitz.. ^^ :D fun fun?(!) oooja ;P 
Nu ska jag vara med i partajet :D  så ha det så kul allihopa!

Peace! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0