Måndag!

Jaa, min buss går om 2 tim.... JÄTTEkul!! Jävla skitö!!
har vart fett seg idag :( hjänskakningen som jag fick va inge rolig :(
Kanske borde vara hemma imorn? vet inte riktigt om jag pallar vara hemma. får se senare.
Kärring! just nu går jag bara och väntar på vad som skall hända härnäst.

Har prov imorn, men jag får inte läsa, kolla tv och egentligen inte sitta vid datorn heller pga huvet. så ja vet inte hur det ska gå, har haft en grym helg annars :) fyfan va kul vi har folket!

Och jag håller ju på att leta jobb också :D för nu skulle det sitta ganska fiint :) så man kan komma bort snart ..

Ni märker ju själv, 2 tim i skolan för att bussen inte går... :/ Men man har ju Jossi som man kan ragga lite på ibland kanske ;) haha! (hoppas det gick bra hos doktorn idag) Och du baxade mina mjukisar imorse tror jag :p

nej nu ska jag vell kanske plugga eller ngt? fast jag inte får :D


Vackert väder!



Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0