Fredag!

Äntligen helg :D
Sitter hos Jossi och har precis duschat, mega skönt :) Ska gå ut och möta matilda strax, sen ska grabbarna komma. sen ska vi ha lite filmkväll typ. ska ju jobba imorn hela gänget :P Ska bli grymt kul =)
Skoldagen idag var enoormt seeeg :/ den sög faktiskt, otroligt tråkig.. var typ grinig hela dagen, och så dom där jävla chipparna vi måste ha vid oss.... :/ fettseegt.. men dom ska vell lära sig ngt dom med :)
OCH! Jag är lite avundsjuk på Jossi, för hon fick åka lamborgini idag :D fatta soft! ja såg den sen :D MUMS ;)
Men men, jag fick ju åka golf...... :P Haha!
Nej nu ska jag ner och köpa cigg... (Inte till mig! för jag röker ju inte. Dom är faktidkt till Matilda)  :)

Imorn ska jag jobba på hillclimb :D FETT kul!!! jaja, hejdå! :D

<3 you're sure something ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0