Bakisdag!

Bläää, kill me :P
haha sjuk kväll. just nu sitter jag och dricker min yougurt och pucko och coca cola :) haha!  bara flytande vätska tack! Sjuuukt seg, och freppa! SKÄRP DIG!!! faaan :P
Mysigast igår =) massa dans och trevlans! (eller igår och igår, imorse typ?)
Och JA, jag har en sinnessjuk träningsverk i armarna (och benen konstigt nog) för att ja satt och bröt arm med folk hela natten :P haha! sen har vi vell sovit runt 2 tim? freppa fick nog det skönaste stället? (om man tycker att ihopvikt på en stol med huvudet i knäät är skönt. utomhus dessutom :P ) haha jävla nörd!
Kan inte riktigt skriva ordelntilgt eller intressant så ja skiter nog fan i det här nu :P kanske pallar skriva ikv ist..  
Jag har massa prov den här veckan :( feel sorry for me... :P

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0