Torsdag - Snart LOV! :D

Såå äntligen! nu är allas hyttar och resor beställda och betalda :D fett skönt! vi blir ett ganska bra gäng har jag märkt ^^haha :D

Gjorde två prov idag, Hydraulik och ottomotor :) Dom gick asbra kändes det som! Har legat i som fan idag, blev klar med 2 bilar, och fick en 20a av ena gubben där :D för att jag fixade hans bil ;D Sen så var Pelle trevlig!? Han måste ju förstå att han inte kan bete sig sådär. Så vi fick tillochmed bullar idag :) hihi! tack! 

Imorn har vi prov i hydrauliska bromsar, (fordon är då minnsan ingen dans på rosor för dom som trodde det) ... bara så ni vet ;) Kom just och tänka på att vi går ut skolan om ca 6 mån......? Shiiiat! Fett härligt! :) 

Mitt rum, ser ut som ett jävla bombnedslag!!!! helt galet! och jag måste börja packa typ nu :P Flyttar lixom om en vecka ^^  bajs asså! :D

I helgen ska jag försöka vara hemma och hjälpa till så mycket som möjligt! så jag kan skrapa ihop lite pengar till tallinresan, men måste ju äta också?! :P

Nej nu ska jag synda lixom :D sen ska jag äta lixom :D Puss på er!!:D

<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0