Torsdag - Fortfarande sjuk..

Jag orkar verkligen inte med den här skiten, hostar upp fan allt jag har.. Och jag har verkligen inte tid att vara sjuk. inte nu. Har så mycket att göra i skolan! Men aja, inte mycket att göra åt det nu. Tänkte åka till skolan idag men när jag vaknade så kände jag att det inte var någon idee. lika bra att vara hemma och vila ut mig. annars kommer jag vell aldrig bli frisk.

I helgen tänker jag inte göra någonting alls! bara vara hemma och ta det lungt och antagligen plugga. Har ju prov på tisdag och torsdag. Sen måste jag ladda upp för nästa vecka. för nästa helg ska vi ju åka silja line ;)  och det måste man ju orka :) haha! nejmen den här helgen blir riktigt lugn. Kanske ska hjälpa till lite med huset för omväxlingens skull=) Eftersom att jag flyttar snart så kommer jag ju inte kunna hjälpa till så mkt mer.
Föresten så fick jag VG på mitt engelska prov :D Grattis mig! ;P och på måndag får jag tillbaka mitt Religon prov, och det kändes också bra! Vi får la se :)

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla på typ AliG in dahouse :D Den filmen e fan klockren! Aja peace out bitches!

Mmmmuums!!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0