Tisdag

Såå, nu ligger jag här i sängen :) fett skönt att ha kommit hem efter en tuff dag ;)
Gick till skolan som vanligt i morse, täffade hanna på bussen :D så vi snackade lite om lägenheten osv. sen var det 2 lektioner, första eng sen idrott fär vi hade pingis enbart, eftersom att vi skulle till stan hela klassen och kolla på bio ( The english man tror jag den hette) med micke, våran svn/eng lärare :D hade fett kul!!! ;D han e fan skönaste läraren i historien :P den såg vi iaf :P Men innan det så hade dom på biografen klantat sig, så vi fick se filmen 2 tim senare än vad vi skulle, så hela gänget drog till Pizza&Kebab och käkade :D sen drog vi till espresso house och drack kaffe :D SEN kollade vi på filmen :P

Och efter det så drog några hem och några stannade kvar en stund, (jag, Jocke, Kloiber, Patrik och Tobbe var dom som stannade) så vi chillade runt lite och sen träffade vi anki (Puttes brutta) och hennes kompis och gick till kungshallarna :) sen väntade jag på martin som skulle möta upp mig istan för att fika, men klockan var ganska mycket så allt var typ stängt^^ så vi sket i det :P istället fick jag sjutts till östanå :D Snäll grabb detdär! :P haha!
Och där på färjan igen träffade jag hanna :D haha! och ännumer snack om lägenheten ^^ ;D

Och nu är jag så trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen! kommer somna som en GRIS! :P GODNATT!! See ya next time ;)

Lycka till :D:D! fett glad för din skull ;)

PUSSSSS <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Asså, har du flyttat?
Här hänger man inte med ett skit ;P
Fan va kul! Hur stor är lägenheten? Hur mycket betalar du?
Puss <3

2007-10-02 @ 23:54:02
URL: http://bergacarro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0