Tidsfördriv.

Ligger i soffan och lyssnar på musik nu, bra musik faktiskt. Har precis hittat mannen som gjort musiken, riktigt bra!
Ligger och tänker lite, Hörselmojsen folket var här nyss och snackade om Ellinor och Simons hörselskador. Det var vell lärorikt. Känndes bra att jag satt med och kunde förstå hur dom har det. Vi kom fram till att jag kanske också ska kolla min hörsel. kul kul. Men det kan vara bra att få det gjort.

Tänker lite på lägenheten :) Hur det ska se ut, när vi flyttar in, Hur vi ska tapetsera om och måla. Och när vi ska sätta upp mellanväggen och köra dit allting, det känns så nära nu. Jag ska flytta bort från familjen på riktigt. Klara mig själv och ta hand om mitt eget liv, ingen service längre. Betala för allting själv. Det blir med andra ord inget leva loppan jämt längre :( men det får man överleva! Jag ska visa att jag klarar det här! för det vet jag att jag gör. Och det känns tryggt att veta att jag alltid kan flytta hem igen :) På tal om det så tror jag inte att jag får jobbet jag sökte, så jag ska söka vidare! Ett jobb är ju ganska viktigt! Fyfan vad det ska bli kul! det ska bli så befriande att flytta! känna att man KAN ta ett eget ansvar. och ännu bättre om jag kan visa att jag verkligen klarar det. gå till skolan som jag ska och klara räkningar mm.! Ska bli helt spännande! Den 2 Nov bär det av :)

Arbetet på huset är i full gång! Det är gubbar överallt (okej, dom är typ runt 35-40 men ja tycker det är gubbigt) eller hur pappa? ;) haha! Det låter och bankar timmar in och timmar ut.. Ganska uttröttande faktiskt, men det ska bli spännande att se resultat. Köket håller på att bli klart =) Muren är färdig och spis och ugn med mera, håller på att foga golvet nu, sen badrum och tvättstuga har vi kommit en bit med också. Och dom smås rum är också klara, hål för dörrarna är utsågade och det är isolerat mm. :) Det känns bra. Eftersom att jag flyttar nu så kommer jag vell inte hänga med så mycket, lär ju vara typ klart när jag kommer hem igen :) (det här kommer förövrigt alltid vara mitt hem!)

Ligger och kollar på Svampbob Fyrkant! Underbar serie <3 haha! Det har gått ca 4 avsnitt idag och jag har sett alla :D (slapp, jag vet ) ;P Men när man är sjuk får man vara lat och slapp :D Det säger mamma! ;) Funderar på att jag kanske ska åka till mammsen i helgen? och övningsköra lite kanske, har ju teorin på tisdag och uppkörningen är nog ganska snart :) Så det är bäst att passa på!

Imorn ska jag till skolan what so ever! orkar inte sitta hemma längre! Det suger!! booring as hell! Ikväll ska jag plugga hydraulik.. Har prov på torsdag. (nästa vecka) men tänkte att ja ska plugga i tid :)
Funderar på om ja ska ut i kylan och ta en svinkall dusch eller något, eftersom att jag inte var i skolan idag så måste jag duscha hemma... i uteduschen :P (ååååh vad jag längtar tills badrummet är klart)
OCH vet ni vad!? Vi har badkar i lägenheten :D:D Har inte haft badkar på 1 år!! :D:D underbart!!

Har ni tänkt på att vintern är läskigt nära? Det är november snart! 1 nov förra året kom snökaoset, remember? Tänk om det händer i år igen :( Isf är det bara typ 2 veckor kvar tills den riktiga kylan kommer! Uuuuuh! får kalla kårar.

Nej nu vart det ett Jäävligt långt inlägg, men jag hade inget bättre för mig.. :P Haha! Ha en underbar dag!
Peace!!! <3

Vackert väder!

Det är nu eller aldrig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0