Sööndag!

Myyycket har hänt! ska försöka skriva det kortfattat, kul som fan har det vart iaf :P

Jaa, vad hände i måndags? tyyp Annelie ringde mig och frågade om jag ville flytta hemifrån. JA tack? Så vi 4 tjejor skulle flytta till en 3a i rågsved. massa mys! Så vi började planera det, skulle åka och kolla på lägenheten i tisdags men det var inte så för att snubben kunde typ inte ^^ så det vart framflyttat till onsdag. Men då sket det sig också, vi drog in till stan men då ändrade han tid bara sådär, så det vart inte så heller, så det var framflyttat till torsdag. Och då dro jag och Hanna in till stan och åkte till rågsved, varpå han ringer och säger att han ska dra och gymma och kan inte förän kl 9, men då går våran sista buss från berga så det sket sig då åxå, pucko! Men vi fick iaf se till området, och det kanske inte var det mysigaste jag sett... :P men men. vi drog hem iaf. Och på hemvägen ringer Bullen när vi är i gamla stan. och ja säger på skoj : du vill inte ha 2 inneboende? Jo säger han då! haha! shit man! så vi drar upp och kollar läget på lägenheten, en jättemysig 2a i gamla stan :D ÄLSKA! så vi planerar att vi ska flytta in snart, ska leta fler lägenheter dock och se vad det blir. 

Såå i tisdags så var jag på bio med hela mysiga klassen :D skitkul var det! måste vi göra om alltså!

Onsdag vart det TEGEL!? hahaah! trodde aldrig ja skulle hamna där^^ men man gör ju allt för en som fyller år ;) haha! så jag och Annelie kilade dit och festade gäärnet, kom hem typ halv 5? skitfulla..... fyfan! (det här kommer bli ett låååååångt inlägg^^) Sen dagen efter så drog vi till stan och skulle kolla på lägenheten, meeen mådde inte så bra så vi drog hem ist, och sov :P haha^^  Sen på fredagen var jag ledig :D och tänkte att  jag inte skulle dricka på fredagen för att palla båtresen på lördagen :D haha! sagt och gjort, jag drog hem och sov efter en heldag med Hanna i stan.
Och igår gick jag upp halv 10 (och ja, jag tycker det är sjuukt tidigt ;D) och mötte Hanna på bussen, vi skulle kila till roslagsnäsby och träffa Humla, Sandra och alla elgrabbarna :D tror vi vart 20-23 pers? Så vi börjar kröka å fest på eckeröbussen, (kl var 13.15:D) haha! kommer fram och går direkt på båten och festar gäärnet! Sen vettefan vart all tid tog vägen? den rullade iväg, och mycket med mera hände :P hah! typ att Hanna.... försvann när vi kom tillbax till sverige och ringer dagen efter och säger att hon Är kvar på åland? med ngn snubbe hon träffade på båten!!!? ASSÅ^^ Och när vi hade kommit av båten och såg att hon var borta helt var vi tvugna att dra, för vi tänkte att hon ringer vell sen så fixar jag ngn som kan hömta henne vi eckerö... Men nejdå, jag hade hennes väska, mobil, legitimation, hennes jacka, hennes bankkort.. Ja fattar inte vad som hände!? och jag köpte en limpa cigg och smirnoff på båten som bara försvann spårlöst? Vi drog iaf vidare till Tegel?! IGEN?! vafaan! och där festade vi gäärnet, och när jag och Humla skulle gå till bussen kl 3 så inser vi att sista bussen gick kl 1... ojdå:P så vi knatar tillbaka till restrerande grabbarna och drar med dom till Vallentuna och slaggar hos ngn "hamstern" som åxå går el.. :P haha! Sen när vi vaknar kl 9 på morgonen av att HANNA ringer och talar om att hon glömde gå av båten och sitter fast på åland och har gjort hela natten så va man ju inte så pigg,.... ? Dumunge!! så det var till att ringa hennes päron^^ och fixa hem henne.. nu är hon påväg hem men .. jaa, sen kom Annelie och Ante och hämtade mig vid färjan och hade lite terapi ^^ haha! men nu är allting lungt, Hanna kommer och hämtar sina grejjor snart när hon kommer hem.. (förutom jackan, för den hade jag lämpat över till Jocke som tog hem den till sig, så det fick jag veta i morse :P) så den får ja av honom i skolan imorn. ha! shit jag förstår inte mkt av gårdagen alltså.. mkt suddigt :P hha kanske drar nästa vecka igen ;D eller? men då ska jag nog se till så att ingen slaggar över på åland igen.. aja shit nu vart det  mycket skrivet :P

Hare bra till nästa gång ;)

SNYGGO! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0