Sjuk... :(

Jävla skit! Nu vart jag dundersjuk iallafall :( Det började i lördags med feber, men den struntade jag i eftersom att vi skulle åka båten ;P Sen på söndagen verkade allting ganska brasamma på måndagen. fast igåår var jag lite hostig, men inte mer. Så nu så är jag SKITsjuk! hostar så mycket att jag spyr,, kan inte sova, kallsvettas, feber tror jag inte tt jag har men det känns då så.. PLUS att jag har ett bajsviktigt prov idag som jag MÅSTE göra! så jaag tänkte dra mitt trötta arsle dit kl 1 och göra det iallafalll. ¨
Jaja, sånt är livet :( nu ska jag kolla på tv och tycka synd om mig själv ;P haha!

Peace....

Kommentarer
Postat av: Carro

Jävlar vad mycket du har hunnit med då, vart i berga flyttar ni? Puss

2007-10-16 @ 17:54:33
URL: http://bergacarro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0