PISSbakis! :P

Ååhfyfan asså! Vilken helg.
I fredags åkte jag hem till jossi och väntade på att hon skulle sluta sin praktik :) Tog ett mysigt bad också eftersom att det var hundra år sedan jag badade i badkar senast :P haha! så kom hon hem vid 4 tiden, sen kom Chrille, och det bar av till åkersberga för vi skulle ha en överraskningsfest för Jeppe, Så när han kom hem satt det 20 pers i hans sovrum och skrek som idioterr när han klev in i sovrummet:P haha! Han trodde att det var några som skulle robba honom så han tänkte slå ner alla :P men sen i börhögen såg han vilka det var ^^ haha! sjukt kul! Sen partade vi på som fan! på festen samanlagt fanns det 11 plattor bärs.... ? vet ni hur mycket det är?!? och det var slut på morgonen. Shit asså. Man mådde vell som mann förtjänade dagen efter, och vi städade ihop ca 6 sopkassa med öl flaskro och burkar,,, helt galet :P Sen drog jag, Jossi, Nima, Jeppe och Adde till tebban och tjackade kläder till Jeppe:P för han hade inga rena^^ Haha, sen drog vi hem till Jossi och kollade på Bilar, disneyfilmen. Tydligen så sov jag ganska länge då:P haha! men man va ju ganska slut åxå. Sen drog grabbsen och jag och Jossi tog oss ett bad och bara tog det lungt, men inte länge.. för kl halv 11 kom Jeppe och hömtade oss igen för att han hade fest igen :P haah! så det vart ingen lugn lördag heller^^ haha! Det var skitkul! men ja tror inte att vi somnade innan halv 7 imorse^^:P Så nu mår man ju ungeför som om att man vart vaken i 48 tim utan mat och vatten... ^^ fyfan :P

Så nu ska jag måla dörrfoder för att tjäna lite pengar tills på söndag :D:D då ja ska åka till tallin med folket :D

Men ha det så jävla bra allihopa!

Puss och kram skumbanan! <3


Mmmums


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vilken helg :) !

2007-10-21 @ 20:03:32
URL: http://bergacarro.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, aa men kul som faen! :D ska du med på kryssningen btw? på söndag, 24 tim.

2007-10-21 @ 20:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0