Onsdag!

Ja, nu orkar jag vell blogga lite kanske :)
Igår så var det en rikigt bra dag! Sov hos Jossi dagen innan med Gynther, Denise och Jossi såklart ;) MEN vi somnade inte föränn 5 typ.. fett segt? :P ja! Så man var ganska sliten i skolan dagen efter, så efter första lektionen gick jag till sjuksyrran och sov 1 til och 40 min:D Massa skönt!
Sen när ja kom tillbaka fick jag höra att vi har haft håltimme :D så jag fick inte frånvaro!!! ;D fett braigt!
Sen så fick jag veta att jag ska praktisera på ett ställe som har lackverkstad! som jag kanske ska få vara på! :D:D Då vart jag ännumera gladig! Sen åkte jag iväg och gjorde TEORIPROV!!!
GODKÄNT!!!! :D:D:D:D Såååå skönt! nu är det bara en del kvar :)
Sen efter det så kom jag hem och tog det lungt, målade lite dörrfoder och så :) kollad på lite youtubeklipp med pappa :P haha!
Så imorse kom jag till skolan, till en grinig jävla lärare som vanligt! (inte förvånad) Så vi hade lektioner osv, sen på eftermiddagen hade vi verkstad, och han gnällde och skrev och svor som fan.. Undra hur mkt skitliv han har hemma igentligen..? man kan ju undra..
Så jag lackade iaf, och skällde ut idioten, inte elaka saker, utan ja sa vad jag och dom flesta i klassen tyckte och ja va arg! Sen snackade han inte mer med mig..
Så tog jag och Denise roslagsbanan till berga och sen åkte jag hem,
MEN pelle har gnällt som fan på mig för min frånvaro och mina prov, och jag har 2 prov imorn.. som jag gav mig fan på att klara, TRO FAN INTE ATT JAG GLÖMMER BÖCKERNA I SKOLAN DÅ?!?! Jävla IDIOTajja! :(
Men som tur var så hade Denise en basbok och där står lite av allting, så får se hur det går.. jag som hade tänkt sätta surgubben på plats! där fick jagf! men jag ska klara det iallafall! :)

Och trots allt detdära så tror jag att det kommer bli en riktigt bra dag imorn :) det bara känns så :) Fett skönt!
Ska söka ett jobb imorn åxå :) hoppas det går bra!

Biljetterna för Tallin är nu beställda och betalda  :D:DSå klockan 18 00 på söndag bär det av på 36 tim kryssning :D:D hihi! Ska bli sjuuukt! <3

Resten av helgen har jag än så länge inga planer, men dom kanske kommer, vem vet?

Jaja, nu är klockan faan mycket! så nu ska jag sova :) Men ha det bra alla där ute! :) Pusssss!<3

Önska mig lycka till på proven ?;)

Baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0