Onsdag - Sjuk :(

:( Sjuk ja, fan!
Pratade ju med pelle senast i måndags om min skolgång, så vart jag sjuk igår. Men jag är stolt över att jag gick dit och gjorde provet iallafall :) för att jag tror att det gick ganska bra :D prov i judendomen och jag hade ju pluggat några timmar lixom ^^ så jag tror absolut på ett tillräkligt betyg! ;P

Gick och la mig när jag kom hem igår, i soffan. Somnade där typ 6? Sen gick jag och la mig i sängen vid halv 8 och somnade för natten. Och så vaknade jag HALV 5 i morse :S fett segt! Men jag somnade om vi 7 tiden igen och vaknade runt 12 tiden idag :P så man kan ju lungt säga att jag har sovit ut ;)

Nu tänkte jag gå ut och ta min första cigg på vääääldigt många timmar :P (min hals pallar inte riktigt) Sen tänkte jag ta och övertala pappa att vi ska åka och köpa godis och kakor :D haha!

Nej ha en bra dag nördjävlar! <3<3<3<3  Sweeeeto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0