Ledig !

Sitter hemma den här tisdagmorgonen. (okej det där lät lite för poetiskt)^^ Och det råkar faktiskt vara så att jag är ledig :) Och det är påväg en jäla banksnubbe hit, så jag var tvungen att pallra mig upp tidigt :( (eller kl halv 11 iof men...) :P haha, funtar på att dra in till stan och träffa Hanna och Anneli. Just nu sitter jag här med en kopp kaffe och ska kila ut och röka när jag skrivit klart.

Och gissa vem som ska på arbetsintervjuv på lördag då? :D Jo, jag ;) tänker inte berätta vart än för ja vill veta om jag får jobbet först ;) Och skulle jag få jobbet innebär det NADA problem när jag flyttar ;) då finns det lixom inga hinder kvar ;) (det gör det inte nu heller, men det är tryggt att veta att jag kan betala hyran nästa månad med) så så låter det nu :)

Och på lördag bär det av till Åland IGEN :D:D! Visserligen inte med alla grabbs den här ggn, utan jag, Sandra och Humla bara. Tror vi, kan ju hända att några fler henkar, men jag tror dom flesta siktar in sig på lovet då vi alla ska åka igen :D:D man blir fan beroende av den där båten :P

Nej nu ska jag ut och synda :)
Peace out <3 Sexyyyyy!


image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0