Helgen!

Helgen som varit,


Sitter i skolan nu och har Svenska, men jag har redan gjort klar min uppgift så ja sitter här och slappar =)
Snart kommer Anneli och Hanna hit :) Dom skulle bara ha en lektion så skulle dom våldgästa min skola ;P Så får dom se hur jag har det. Måste också träffa Humleeew (om hon är här) x) hahaha! Mååååste bara ha min laddare och mina hörlurar :P (och jessicas cigg) hähä! Hon glömde dom när vi var på krogen :) Så idag ska jag hem och PLUGGA! :( Har prov i Judendomen imorn :S Fett svårt!
Lördagen var underbar! Jag älskar att umgås med er! Absolut något vi missat den här tiden som varit :) Skönt att vi fått upp kontakten igen :) <3 Läääängtar till lovet :D:D Hade i vilketfall som helst skitkul! Först båten och Sen träffade vi Appelgren mfl i stan, så vi hakade på dom till K15. ;D Först vare lite segt, men det kom igång efter ett tag :) Så vi drog oss vell hemåt runt 3 tiden? tyyyp..

Sen dagen efter så fuckade sig ALLA bussar och eftersom att det var söndag så var det tamejfan inte lätt att komma hem... Åkte kl 17, kom hem kl 22.... Fick sjutts av Ante hem så det var ganska lungt iaf, Så drog jag, Anneli och Ante till hanna och snackade lite skit, sen drog jag hem och sooooov! :D Å nu ska jag kila ut på rast :)
Peace out babes <3

Nu vill jag att detta ska hända:
23 Okt! - Teoriprov som jag ska klara den här ggn ;)
27 Okt! - Ålandsbåten med allt folk från första ggn + fler ;)
30 Okt! - Halloweenfest I berga :D
2 Nov! - FLYTTAR HEMIFRÅN! :D  (Inflyttningsfesten blir troligen helgen efter om vi fått ordning på allt)


Haha! Ska JAG be om ursäkt ?! Då kan ni gärna ta och förklara för mig vad jag ska be om ursäkt för?! 
Lessen, men glöm det tjejer!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygging! Vi hade det så jävla kul! :)

2007-10-15 @ 10:58:31
URL: http://SandraSodergren.Blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0