Fredag, och en helg att sannerligen se fram emot ;)

Som sagt, mycket händer den här helgen/lovet!
Tallin söndag-tisdag :D
Mamma någon gång nästa vecka och övningsköra och så :)
Flytta fredag, och Halloween fest i berga :)
Kommer bli galet!

Idag var jag och hälsade på min praktikplats :D kl 8 i morse :P Fick träffa honom som jag ska ha som handledare, haha kommer inte ens ihåg vad han hette x)
Det verkade asanajs! Det blir på toyota i Åkersberga, och dom har en lackverkstad som jag ska få vara på lite :D (det är ju trots allt det jag vill bli) + Att provet på hydrauliska bromsar gick bra! Alla prov den här veckan har gått bra :)
 Idag var en supersoft dag i skolan, Pelle var inte där.. haha! Han hade tagit sitt pick och pack och dragit till Tallin, Härmapa! ;) Så vi hade Tomas istället :) Och det var ganska slappt.Efter lunchen gjorde vi klart bilarna som stog i verkstan och sen drog vi en fika allihopa :) Vi fick tårta och ett önskande av ett bra lov! Jävla skön klass/linje man går alltså! :D Och jag och fröken Denise var ganska flummiga idag, helt skitkul alltså! ;D haha Välkommna till öppna SÄRskolan! ;) HAHA xD Bussade med henne till berga, sen skildes vi åt innan skånsta.

När jag kom hem slängde jag på mig arbetskläder och satte igång att jobba :) Fast innan åt vi, alla åt pizza utom jag, som åt mannagrynsgröt xD haha! fråga inte! men jag är sjuukt trött på pizza.
Så nu är iallafall väggen klar och dörrposterna. nu ör det bara att röja ut i matsalen och olja lite här och var :) (som ska göras i helgen) För jag måste skrapa ihop massa pengar till resan!
Sen efter arbetet så har det blivit lite godis, (eller mycket?!) och idol :P flera veckor sen jag såg det :P

Sitter och lyssnar på musik och funderar lite, längtar galet tills på söndag! och till imorn då jag ska träffa Jessica min älskling! :D Hoppas du haft det bra! <3 Men nu hade jag tänkt att ta min rumpa från bloggen och göra något vettigare! :) Såå peace! <3

Daaaamn I want it so bad! (A)
Vackert väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0