Fredag - Helg!

Ääääntligen helg :D Dags att blogga lite :)

Dagen har varit ganska okej. Skulle gått upp så jag hann med 7 bussen imorse, eftersom att ja skulle till doktorn. men försov mig (A) Så jag tog 8 bussen direkt till skolan :) Och när jag kom dit så satte jag på mig hörlurar, Och hör och häpna! Jag läste hela kaptitlet om bromsar, snackade inte med någon.. bara pluggade :D  kännde mig riktigt stolt efter det:) Sen efter lunch så var det verkstad, och då fanns det inget arbete över till mig :( (var sen så får skylla mig själv) :P hihi! Så han satte mig på att plugga igen, men då var jag inte lika taggad ;) Sen kom matilda och vi satte oss ner och skrev ett avtal för lägenheten :) (flyttar den 2 nov)
Sen drog jag till Jossis praktikplats, fick sjutts dit så slapp gå>:D så hämtade jag hennes hemnycklar, sen drog jag hem till henne och tog det lungt.. skulle hämta ett par brallor.. men ja vart kvar tills dom kom hem :P haha! fick vänta typ ... 2tim? Slööos! ;)  sen kom pappsen och hämtade mig :) dom hade vart och handlat till utbyggnaden :D kök osv :) Sen kilade vi hem och käka pizza:) såå nu sitter jag här och funderar på om ja ska vara hemma och ta det lungt så jag orkar dagen imorn (arbetsintrvjuv och ålandsbåten) ;) eller om jag ska dra med folket till vällingby!?
tror jag blir hemma:P haha nemne nu ska jag nörda vidare vid msn :D ;)

Peace out ;)

Baby, Whipped cream or choclate sauce?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0