FLYTTAR!! :D

Jahaja, nu gick det minnsan undan. :D
Det visar sig att jag ska flytta den här veckan, till en lägenhet i stan med Annelie, Hanna och April. Det KAN ju inte bli bättre! Planerar att flytta framåt torsdag-fredag, Och är inflyttad till helgen. :)) Fyfaan va soft!
Och det slog mig på vägen hem att jag faktiskt SKA flytta. ? Och då gick tankarna mot familjen, som jag då kommer att sakna såinnerligt :( klart jag kan komma och hälsa på men det kommer ju inte vara samma sak. Och Ellinor vart jättelessen :( Älskling! Men jag kommer komma så ofta jag kan och jag tänker på er jämt! <3 Men jag vet att ni förstår att det blir en befrielse och att jag behöver prova på dethär :)
Såå i helgen har man eget :) hihi!
Sen på lördag blir det Eckerölinjen med Humla, Sandra och elgrabbarna ;) plus dom som redan är på båten :D (hoppas du åker) ;) haha! nej nu ska jag ringa Annelie och kolla läget, och leta upp papprena till mitt sparkonto och packa!!!! :D Mwahaha!

Goodby my friends ;) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0