Bra dag! :)

Såå, jag har en bra och en dålig nyhet idag. Så ja börjar med den dåliga.

Lägenheten i gamla stan sket sig....(börjar vänja mig nu) SUCK* men men,
MEN så ringde Matilda idag, och hon har en lägenhet i berga som hon och jag ska flytta in i den 1 nov :D
Ska träffas imorn och skriva ett avtal, och adressändra osv :) Så just nu är dagen på topp! :DPlus att i priset ingår gym, solarium och bastu:D
Sen efter att vi har träffats ska vi till vällingby :) med Jossi mfl. Sen på lördag har jag ju min arbetsintervjuv :D (Nervöööös) oooja :P Sen efter det drar ett gäng till Humla och förkrökar, (typ kl 11-12 på förmiddagen) För att sen åka ålandsbåt igen :D (jaa, vi ska förkröka innan förkröket på bussen innan förkröket på båten och sen dra ut på krogen) ^^ :P haha!

Idag... Skolan typ enbart :P Assegt!

Haha, den här jävla skitön händer det ju aldrig någonting på :P MEN idag när ja glider ner till färjan och ska hem är det värsta snutpådraget. Å där stog det 4 snubbar (en vart indragen i en polisbil och ivägkörd därifrån, en var SKITSNYGG! dom andra 2 var inge märvärdigt) :P hha, Och dom hade en 740 :D (vet dock inte vad som hade hänt)
Så det var dagen höjdpunkt :P

Och jag vet att du klarar det gumman! Du är stark som fan och du mår bättre utan honom! eller hur?
Nu kan du skaffa dig ett nytt liv och ett bättre :) (och nu har du ju faktiskt lyssnat och hört på vad vi sagt) :)
Tycker det är starkt jobbat att klara av det du gjorde nu. Älskar dig så mycket älskling! <3<3<3<3 :)

Nej nu ska jag göra något vettigt :) typ ta en uppfriskande promenad i regnet? ;) OR NOT!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0