Skum vecka!! :P

Ja, skum vecka med andra ord... Måndagen betog av att leka med Anneli :) hon kom och kollade på lägenheten, så köpte vi chips och cola :D och låg och svullade framför alla filmer jag redan sett typ 3 ggr sen jag flyttade in :P men så är det när man inte tar med sig antensladd xD 
Sen kom Chrille och Matilda hem, och gjorde oss sällskap framför tvn, Och sen kom Jossi och Jeppe förbi, och den natten var det skummaste, roligaste mest underliga jag vart med om på lääänge! resten låter vi vara osagt, eller hur Jeppe? ;) Hahah!
Som sagt, den natten vart också lååång,  

Dagen efter så gick jag och Annelie upp vid kanske 10? Jag skulle ju till farbror doktorn. Och hon sa att jag skulle oppereras, men ja skulle få lite betänketid till nästa vecka, så jag ska dit på onsdag nästa vecka. (ja, jag skrev farbror doktorn till en hon..) :P
Sen lallade vi runt i stan ett tag, och efter det drog vi och träffade Ludde och Danne, så åkte dom till berga och släppte av mig, sen drog allihopa ut till ljusterö. Så jag ringde Jossi och drog med henne och Jeppe ner till solariet och bastun, där vi tillbringade typ 2 timmar. Sen drog vi till Finsta och träffade en kompis till Jossi. Sen drog vi och köpte film och drog hem till Jeppe.

Och imorse var det minst svårt att gå upp. Var påväg till praktiken, men vände snart. Mådde verkligen inte bra, Så jag gick hem och sjukanmälde mig, somnade vid 9 och vaknade halv 6 idag.. Och mådde ännu värre, jag tror att jag tänker för mycket! på hur jag ska klara av allt det här osv, Skaffar jag inte ett jobb bryter jag ihop snart! För att få bort tankarna tog jag et lååångt bad med musik och ljus. Och efter det tog jag en timmes prommenad och hade lite terapiprat med mammsen.
Sen drog jag hem och kollade på parlamentet,  som jag förvisso har sett ca 4 ggr :D
Och mitt i filmen så ringer Jossi och räddar mig från tankarna! Skööönt! Så jag drog hem till Jossi med Jeppe och kolla på film!
Så, nu sitter jag här, och dom står ute och lagar mat. jag ska vell ut och sällskapa don i guess ;D :P

Och imorn börjar jag om på nytt! Praktiken ska jag till, oavsett hur jag mår! :)

Nejnu skiter jag i det här! :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0