Måndag - Skola!

Japp, som sagt! Måndag och 5 dagar kvar till helg... Deprimerande!

Är i skolan, och väntar på att folket ska komma tillbaka från lunchen! så jag får röksällskap! ;)
I fredags Flyttade jag till berga :D Hur skönt som helst! har typ 40-50 min till skolan nu! :P
Sen var vi på halloweenfest i berga :) ganska konstig kväll må jag tillägga :/ och dage efter var jag ute opå ön och sa hej till familjen och träffade Anneli och Hannah och Annelis mamma :p  haha!
Sen när ja ko hem var det massa folk där! som aldrig gick, så kom det fler sen! och dom drog inte heller, så det slutade typ med chillkrök hela natten! haha :D  
Söndagen bestog av film, mat och godis i mängder! :)

(har fortfarande inte orkar skriva om tallinresan :) kommer nog inte orka heller, haha )
Bilder från halloween festen & Tallinresan finns på anneliieee.bilddagboken.se inom kort! :)
image19Mwahahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0