Måndag, Ny vecka!

Sitter i skolan och degar i resurscentrum.. Har projektarbete hela dagen eftersom att vi har resursdag idag. Och imorn ska alla som har IG i någonting vara i skolan, men jag är inte en av dom :D Så jag är ledig! :D
Ikväll så ska vi käka middag hemma hos mig, Denise, Brorsan, och kanske Jossi, Kyckling och krocketter blire :D

Den här helgen har varit allt annat än lugn. :P Torsdagen var det filmkväll hos Jossi, Fredagen bestog av typ fest.. hos mig. Pallar inte skriva om den. Och lördagen bestog av att tänka på mitt välmående :P haha! kände att jag skulle ta det lite lungt efter kvällen innan, så jag drog med Jossi, Jeppe och Staffan till garaget och bytte avgassystem på Jeppes Opel, och ja, det tog 6 tim!!! :P haha! Vi skulle sänka och lacka om men det hann vi inte nej :P Såå vi kom hem runt 4 på morgonen :P och då käkade vi glass och fruktcoktail och tittade på hyrfilm :) megamyys!

Sen igår åkte jag hem till min kära far och grattade honom :) Köpte en blomma och 2 chokladkakor och ett kort till honom. Sen åkte jag hem igen :P Kom hem vid 9 och gick och la mig framför tvn, och slocknade efter ett tag. Fick antenn sladd av pappa igår så nu kan jag kolla åp tv igen :D

På onsdag ska jag till farbror doktorn igen och på torsdag med :P Imorn kommer pappsen och familjen och käkar middag hos mig :) Och på fredag har jag nationellt prov :P så den här veckan är ganska fullbokad! 

Nu orkar jag inte skriva meraa... herrå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0