Torsdag.

Okej, nu har jag faktiskt tid att skriva lite, men ork vettefan.. lite uppdt pallar jag vell.
Är hos mammsen nu :) ska köra tidigt i morn =) sen efter det ska jag hem antar jag, eller så åker jag tillbaka till mamma och skiter i krogen ett tag :P Ska jobba dagen efter jul, på Münchenbryggeriet. käna lite kosing ;)

Allt känns ganska okej nu, bättre än när ja hade min muppsvacka ;) tror jag kommer klara det här ganska fint :)
nu när jag kanske får jobb och så=) Jessica bor ju numera med mig :D supernajs! Och lov och grejjer är det åxå.

hade julmys med Tippen, Viktor, Jessica och Håkan här om dagen, bakade lussebullar, byggde pepparkakshus:D (JÄTTEfint)!!!? men det var gjort med en jävla massa glädje och glasyrkrig :D sen gjorde vi julgodisar. och drack glögg :D sen hade vi köpt en julskiva som vi lyssnade på :D mega mys!

Nu vet jag faktiskt inte vad ja ska skriva :p så jag skiter i det här å går ut och röker istället =)

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0